• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка завідувача

/Files/images/5c927e209eee (1).gif

/Files/images/7368.gif

Завідувач Рябчун Таміла Миколаївна

E-mail: namistinka2008@gmail.ru

/Files/images/Т.М..jpg

Життєве кредо:

«Вірте в людей, і вони зроблять все, щоб виправдати вашу довіру».
Максвелл Джон

Професійне кредо:

«Кращих результатів досягає не обов"язково той у кого найрозумніша голова, а швидше той, хто краще від всіх вміє координувати роботу своїх розумних і талановитих колег».
Вільям Джонс

/Files/images/young_librarian_stamp_a_ha (1).gif

Моє портфоліо
Мій проект "Робота з педагогами - початківцями"

Національно-патріотичне виховання – це взаємодія дорослого і дітей у суспільній діяльності та спілкуванні, що спрямовані на розкриття і формування в дітей загальнолюдських моральних якостей особистості, залученні до джерел національної культури, природи рідного краю, виховання емоційно-дійового ставлення, почуття прихильності.

Основні завдання національно-патріотичного виховання дошкільників в загальному можна визначити так:

- виховувати любов і повагу до своєї родини;

- формувати у дитини позитивний образ рідної домівки;

- формувати необхідність дотримання морально-етичних норм в соціальному середовищі; культури поведінки;

- формувати ціннісне ставлення до культури українського народу, його мови, звичаїв, традицій;

- виховувати емоційно-позитивне ставлення до навколишнього світу;

- заохочувати до суспільно-корисної діяльності разом з дорослими.

Національно-патріотичне виховання починається з сім’ї, родини, соціального середовища, а це:

- сімейні свята;

- батьківська домівка;

- дитячий садок;

- вулиця, місто, село;

- природа;

- усна народна творчість та художня література: (колискові, потішки, забавлянки, пісеньки, скоромовки, чистомовки, заклички, мирилки, казки, вірші, оповідання);

- ігри (сюжетно-рольові, дидактичні, народні);

- народна іграшка (свищики, сопілка, бубон, пташка, коник, свинка, козлик, писанка, ложки, дерев’яні бочечки, ляльки із соломи та тканини);

- український національний одяг дівчаток ( віночок та стрічки, сорочка-вишиванка, спідниця, фартух (попередниця), плахта, корсет, пояс, намисто, чобітки);

- український національний одяг хлопчиків (сорочка-вишиванка, шаровари, пояс, шапка, чоботи);

- українська національна кухня та обрядові страви (паска, крашанки, кутя, печиво «жайворонки», печиво «миколайчики» та інше;

- народні свята та обряди (свято урожаю, Миколая, Матері, веснянки, колядки та щедрівки та інше);

- праця (господарсько-побутова, в природі);

- образотворча діяльність (малювання, колективне малювання, ліплення, аплікація, колективна аплікація).

В період дошкільного дитинства закладаються основи свідомості й самосвідомості. В старшому дошкільному віці формуються культурно-ціннісні орієнтири духовно-етичної основи особистості дитини, розвиток її емоцій, відчуттів, мислення, соціальної адаптації в суспільстві, національно-культурної само ідентифікації, усвідомлення себе в навколишньому світі. І те, що закладено в свідомість дитини залишиться в пам’яті надовго, а іноді і на все життя, а це дуже важливо в процесі національно-патріотичного виховання.

Для національно-патріотичного виховання потрібно правильно визначити віковий етап, на якому стає можливим активне формування в дітей патріотичних почуттів, Найсприятливішим для початку систематичного патріотичного виховання є середній дошкільний вік, з подальшим продовженням роботи із старшими дошкільниками.

Основними принципами національно-патріотичного виховання в дошкільному закладі та родині є:

- народність;

- природовідповідність;

- наочність;

- активність;

- систематичність;

- послідовність;

- урахування вікових та індивідуальних особливостей;

- краєзнавство.

Основою національно-патріотичного виховання дошкільників є виховання через емоції і дії, з метою формування системи цінностей і практичного досвіду, важливо поєднувати різні форми і методи організації життєдіяльності, а саме:

- екскурсії;

- зустрічі з цікавими людьми;

- розповіді вихователя;

- спостереження;

- дидактичні, сюжетно-рольові ігри;

- різні види занять історичного народознавчого змісту;

- розгляд ілюстрацій;

- читання казок;

- вивчення різних фольклорних форм;

- театралізація, інсценівки;

- ознайомлення з творами образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва;

- співпраці з родинами вихованців;

- співпраця з громадськими організаціями, освітніми закладами;

- виховні заходи;

- виставки;

- конкурси;

- свята та розваги;

- спільні педради;

- взаємовідвідування, обмін досвідом;

- створення розвивального простору та інше.

Пам’ятаймо! «Яке виховання дамо нашим дітям сьогодні, широко відіб’ється завтра у всьому характері нашого національного життя» - сказала Софія Русова.

Тому, саме ми – педагоги впроваджуємо національну систему освіти і виховання, та покликані створити сприятливі умови для кожної дитини, щоб якомога глибше вивчати і розуміти нашу національну сутність.

/Files/images/7193.gif

ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАДІ В СВОЇЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРУЄТЬСЯ :

- Конституцією України;

- Державною національною програмою "Освіта";
- Програмою "Дошкільна освіта" (на період 1999 - 2012 р.);
- Законами України "Про освіту", "Про дошкільну освіту";
- Законом "Про охорону дитинства";
- Конвенцією про права дитини;
- Положенням про дошкільний навчальний заклад України, затвердженим постановою Кабінетів Міністрів України від 12 березня 2003 року № 305;
- законодавчими та нормативно-правовими актами;
- рішеннями уповноважених органів, їх наказами;
- програмно-методичними матеріалами Міністерства освіти і науки України, молоді та спорту, Міністерства охорони здоров’я України;
- власним Статутом;
- завданнями, спланованими у річному плані роботи дошкільного навчального закладу на навчальний рік

НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ І ФУНКЦІОНУВАННЯ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ:

1. Положення про дошкільний навчальний заклад, затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305.
2. Положення про освітній округ, затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 777.
3. Концепція Державної цільової програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017, схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 1721-р.
4. Положення про центр розвитку дитини, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 05.10.2009 № 1124.
5. Примірний статут дошкільного навчального закладу, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 24.04.2003 за № 257.
6. Типові правила внутрішнього розпорядку для працівників навчально-виховних закладів України, затверджені наказом Міністерства освіти України від 20.12.1993 № 455.
7. Примірне положення "Про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю", затверджене наказом Міністерства освіти і науки від 23.03.2005 № 178.
8. Порядок державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 24.07.2001 № 553.
9. Лист Міністерства освіти і науки України від 27.11.2007 № 1\9-711"Про проведення державної атестації дошкільних навчальних закладів".
10. Указ Президента України від 20.03.2008 № 244/2008 "Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні".
11. Типові штатні нормативи дошкільних навчальних закладів, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 04.11.2010 № 1055 12. Типове положення про атестацію педагогічних працівників, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930.
13. Лист Міністерства освіти і науки України від 16.03.2009 № 1/9-165 «Про атестацію музичних керівників, інструкторів з фізкультури дошкільних навчальних закладів» .
14. Інструкція з організації охорони життя і здоров'я дітей у дошкільних навчальних закладах, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 28.10.2008 № 985 «Про затвердження Інструкції з організації охорони життя і здоров’я дітей у дошкільних навчальних закладах».
15. Порядок комплектування дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 27.03.2006 № 240/165.
16. Нормативи наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 № 12818.
17. Наказ Міністерства освіти і науки України від 27.11.2007 № 1041 "Про забезпечення прав дітей-інвалідів та дітей. які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку".
18. Перелік платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної та комунальної форми власності, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 796.
19. Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 07.11.2000 № 522.
20. Лист Міністерства освіти і науки України від 17.08.2005 за № 1/9-431 "Про організацію короткотривалого перебування дітей у дошкільних навчальних закладах".
21. Лист Міністерства освіти і науки України від 07.05.2007 № 1/9-263 "Про організацію обліку дітей дошкільного віку".
22. Наказ МОН України № 985 від 28.10.2008 р. "Про затвердження інструкції з організації охорони життя та здоров'я дітей у дошкільному навчальному закладі".
23. Типовий перелік обов’язкового обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок дошкільного навчального закладу (друге видання, доповнене), затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 11.09.2002 № 509 24. Лист Міністерства освіти і науки України від 17.03.2006 № 1/9/153 "Підбір і використання іграшок для дітей раннього віку у дошкільних навчальних закладах" 25. Інструкція про ділову документацію в дошкільних закладах, затверджена наказом Міністерства освіти України від 30.01.1998 № 32.
24. Постанова кабінету Міністрів України від 26.08.2002 № 1243 "Про невідкладні питання діяльності дошкільних та інтернатних навчальних закладів" (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ від 04.06.2003 № 851, від 22.06.2005 № 507).
25. Наказ Міністерства освіти і науки України від 25.07.2005 № 431 "Про внесення змін до порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах".
26. Лист Міністерства освіти і науки України від 26.11.2009 № 1/9-810 «Про призначення завідувача дошкільного навчального закладу».

МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ:/Files/images/c6e18d07f689d470ec180402d1a61814.gif

1. Порядок медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 14.06.2002 № 826.
2. Наказ Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 30.08.2005 № 432/496 "Про вдосконалення організації медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі".
3. Положення про медичний кабінет дошкільного навчального закладу, затверджене Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 30.08.2005 № 432/496 "Про вдосконалення організації медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі".
4. Положення про ізолятор дошкільного навчального закладу, затверджене Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 30.08.2005 № 432/496 "Про вдосконалення організації медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі".
5. Перелік оснащення медичного кабінету дошкільного навчального закладу, затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 30.08.2005 № 432/496 "Про вдосконалення організації медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі".
6. Перелік лікарських засобів та виробів медичного призначення у медичному кабінеті дошкільного навчального закладу для надання невідкладної медичної допомоги, затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я. України, Міністерства освіти і науки України від 30.08.2005 № 432/496 "Про вдосконалення організації медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі".

ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ:

1. Закон України “Про дитяче харчування”
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 "Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах".
3. Наказ Міністерства освітиі науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 17.04.2006 р. № 298/227 "Про затвердження Інструкції щодо організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 05.05.2006 № 523 \12397.
4. Наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 15.08.2006 № 620/563 "Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах".
5. Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.11.2002 р. № 667 "Про затвердження порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатнихнавчальних закладах" (із змінами і доповненнями).
6. Інструкція з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227.
7. Лист Міністерства освіти і науки України від 21.06.2007 №1/9-394 "Про здійснення контролю за організацією харчування дітей у дошкільних навчальних закладах".
8. Лист Міністерства освіти і науки України від 08.10.2010 № 1/9-705 "Про дотримання навчальними закладами вимог щодо якості та безпечності продовольчої сировини".

ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧА РОБОТА:

/Files/images/atletik058.gif

1. Система організації фізкультурно-оздоровчої роботи дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладів, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 21.07.2003 № 903/8224.
2. Регламент проведення спортивно-масових та фізкультурно-оздоровчих заходів у навчальних закладах., затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 21.07.2003 №486, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07.10.2003 № 904/8225.
3. Положення про організацію фізичного виховання і масового спорту в дошкільних, загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладах України, затверджене наказом МОН України 02.08.2005 № 458.
4. Лист Міністерства освіти і науки України від 27.08.2004 № 1/9-438 "Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному навчальному закладі".
5. Лист Міністерства освіти і науки України від 16.08.2010 № 1/9-563 «Фізичний розвиток дітей в умовах дошкільного навчального закладу".

МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: /Files/images/0_6fae1_e8823b77_XL.png

1. Базовий компонент дошкільної освіти в Україні", 1999.
2. "Коментар до Базового компонента дошкільної освіти в Україні", 2003.
3. Впровадження програми розвитку дитини дошкільного віку "Дитина».
4. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Дитина» 2013 р.
5. Інструктивно-методичний лист МОН України від 01.10.2002 № 31/9-434 "Про планування освітньо-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі".
6. Лист Міністерства освіти і науки України від 03.07.2009 № 1/9-455 «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах».
7. Інструктивно-методичний лист МОН України від 06.06.2005 № 1/9-306 "Організація та зміст навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах".
8. Лист Міністерства освіти і науки України від 10.06.2009 № 1/9-393 «Організація освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах у 2009-2010 навчальному році».
9. Лист Міністерства освіти і науки України від 18.12.2000 № 1/9/510 "Про організацію роботи з дітьми старшого дошкільного віку, які не відвідують дошкільні навчальні заклади".
10. Інструктивно-методичний лист Міністерства освіти і науки України від 04.10.2007 № 1/9-583 "Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади".
11. Лист Міністерства освіти і науки України від 17.12.2008 №1/9-811 «Про здійснення соціально-педагогічного патронату».
12. Лист МОН України № 1/9-666 від 27.09.2010 р. "Про організацію роботи з дітьми п'ятирічного віку".
13. Інструктивно - методичні рекомендації "Про організавану і самостійну діяльність дітей у дошкільних навчальних закладах" № 1.4/18-3082 від 26.07.2010 р.
12. Інструктивно-методичний лист МОН України від 20.06.2011 № 1/9-482 "Про роботу дошкільних навчальних закладів у 2011 - 2012 навчальному році».

/Files/images/rada1.jpg

/Files/images/5c927e209eee (1).gif

Кiлькiсть переглядiв: 1833

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.